其實我都係想share下我讀Uche環球專上書院既生活,因為好多人都唔知道冇聽過Uche,更加唔知道呢間UCHE好唔好? 係咪一間好學校, 有冇呃人, 出路認可性如何等等,呢間Uche環球專上書院係澳洲University of Tasmania的Top Up, 而畢業證書係由呢間Tasmania U發出的, 所以不用擔心認可性的問題
我自己的大學生活其實好開心。對我黎講, 讀書唔係一個人既事, 係要有互動我先學到野, 點解咁講係咁岩我個期同學都好積極大家開左個讀書會一齊溫習,大家感情好好。加上老師同學生之間好多互動,我地都唔會好悶咁上堂。而學既野同中學好唔同,唔再係中學果種填鴨式教學, 係有好多group project 要做, 又有好多位係活動教學, 對唔擅長硬背書的我非常好, so far好滿意。
除了讀書之外, 心態都係一種學習。老師係堂上教既野唔只係一般知識,亦都會教係未來係工作上面對既事, 同埋心態上應該要點要面對, 學習好心態, 未來先會行得更遠。

arrow
arrow
    文章標籤
    環球專上書院
    全站熱搜

    Aiden Hui 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()